13 Aralık 2011 Salı

Kobe Bryant: Dünyaya Gelme Sebebim Basketbol ... .. .



Basketbol benim bir parçam, beni ben yapan şey!” diyen dünyaca ünlü basketbolcu Kobe Bryant; fotoğraf kültür dergisi “46”nın “Hayvanlar Özel Sayısı” için Mehmet Turgut’un objektifine poz verdi!


Hayallerinin peşinden gitmekle değil de, kendine geldiği kadarıyla yetinmenin hayattaki en büyük hata olduğunu söyleyen efsanevi basketbol oyuncusu Kobe Bryant; “Ben oynamayı seviyorum, aslında yönetmek farklı bir şey. Ama yine de oyunda kontrol hep bende olsun istiyorum. Bunun nedeni de hırs değil, mücadele ve kazanma arzusu.” diyor.


Yaratılış amacının basketbol oynamak olduğunu belirten Bryant sözlerini; “Dünyayı değiştirmek mi? Bu çok iddialı bir yorum ama bir şeyleri değiştirdim sanırım. Bu, dünya mı, genç çocukların düşleri mi bilemiyorum. Belki de onlar için bir rüyayı gerçekleştirdim. Hayatımda yaptığım en doğru işlerden biriydi bu. Soruyorsun bana ‘Basketbol oynamasaydın ne yapardın?’ Cevabını bilmediğim bir soru… Çünkü benim dünyaya gelme sebebim basketbol, yaratılış amacım basketbol.” şeklinde sürdürüyor.
Kobe Bryant’ın özel sohbetinin devamı; Mehmet Turgut’un fotoğraflarıyla “46 Hayvanlar Özel Sayısı”nda…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Geçmiş

Ara